Concord!

Ja nu har jag äntligen besökt staden där Linda bor. Den hon snackar så kärt om:) Och ja det är en mysig stad! Nästan lite avundsjuk! :P Men något säger mej att det inte är sista gången jag är där! Så jag får nog min Concord-dos ändå!

Min dag började väl med att jag skulle dammsuga. Det gick väl sådär. Eller nä det gick inte alls. Dammsugaren gick sönder. Och jag börjar undra om jag ska sluta röra någonting här inne. Nu har sängen varit sönder, TVboxen är sönder och nu dammsugaren.. Suck.. Men men, sånt händer väl!?

Efter lite skype med älskade mamma och en liten mysmorgon åkte jag och hämtade Linda i Braintree! Vi åkte till Mallet och ja.. Låt oss säga så mkt att vi hann med en affär. Så inga nya skor blir det till NY.. Har jag tur kanske jag hinner imorrn. Men nää det gör jag inte. Men va fan. Jag hoppas att folk inte kollar ner på mina fötter i NY:P

Efter att jag hunnit bli lite arg... Så lugnade jag min arghet genom att åka o köpa lite dricka till helgens bravader. Och ja allihopa som undrar, jag fick köpa även denna gång:P

3 gången gillt som det heter! Nu fick jag äntligen sett Charlie St Cloud! Jag och Linda hade lite tur när vi genom en chansning gick in på bian i hopp om att filmen skulle gå då. Och ja se på fan, vi kom precis i tid! I all hast lyckades jag köpa en bamsestor popcornmeny till mej o Linda... Gigantisk var den!! Ja drickan hade väl räckt till 4 pers! Anyway! Bion var värt att vänta på. Jag gillade den! :) Dock kunde jag och Linda konstatera att Zac är overkligt snygg. En på miljonen ser ut som honom. Men ändå. Något att vila ögonen på. :)

Efter bian åkte vi då till Concord. Käkade pizza som jag förövrigt inte ätit en enda gång sen jag kom hit! Sen snackade vi lite till och lite till. Ja jag och Linda har löjligt mkt att snacka om. Vid 10 blev det dax för mej att åka hem. Stötte på vägarbete efter vägarbete på vägen hem så det tog en timme innan jag kom hem. Men det var det värt :)

Så nu har jag som vanligt skrivit ett för långt inlägg! Men vad gör jag inte för att alla ska få lite att läsa! :) höhö!

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0