All that I'm after is a life full of laughter.

Då har både fredag och lördag passerat. Och har väl inte överdrivet att berätta. I fredags var det jobb med en trevlig playdate men i övrigt såg arbetsdagen ut som vanligt. På kvällen blev det middag med familjen! Det verkade sen som att verkligen alla skulle jobba kväll. Så det blev en hemmakväll. Slutade med att jag somnade tidigare än på länge. Med ljuset tänt. Kläder på. Med både bok och vattenflaska i sängen. Men jag sov ganska bra ändå:P

Idag har inte heller hänt överdrivet mkt. Jobbepass nu på kvällen som varade längre än jag trott från början. Så festen jag egentligen skulle crascha kunde jag ju ganska så mkt glömma. Men sånt är livet :P Ska inte klaga när jag annars är ledig varje helg :)

När jag nu även fått lite svenska skvallertidningar har jag kunnat uppdatera mej lite. Och extra kul var det ju när jag hittade en lista på allt som har nypremiär på tvn under hösten. Jag tror jag ska bojkotta alla amerikanska program och följa några nypremiärer från sverige online:P haha! jag menare SKÅNEFRUARNA!! haha!! Hur weird låter inte det?? Rika, bitchiga kvinnor från Vellinge:P

Sen kan jag ju gräva ner mitt huvud i sanden för min klumpighet... Jisses vad jag måste handla snabbt nu. Och turen måste vara på min sida. Helvete säger jag lite sådär ocensurerat här på min blogg. Snacka om att jag flygit runt i rymden utan att tänka. Dumma mej. Men jag tar ett djupt andetag och ska göra mitt bästa för att lösa mitt problem. Och löser sej gör det ju alltid. På ett eller annat sätt.


Öppna ögonen och kom tillbaka till jorden.

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0