:P

Okej, tro inte att jag är en helt crazy person efter detta inlägget, men måste berätta om min nya upptäckt! :P Att söka till Au Pair kan vara väldigt påfrestande för ens tankar, det tror jag alla som varit och är i den sistsen vet. O ja för all del så kan livet ibland göra så att tankarna springer runt i huvudet på en. En del människor har dock en förmåga att kunna stänga av sina tankar när det behövs som mest. Jag är inte en av dom... Jag har en tendens till att kunna ligga i sängen när jag ska sova och bara tänka. Jag ältrar och ältar om allt och inget. Det gör vem som helst GALEN! Hur kommer man då ifrån allt detta? Man måste ju få sova. Iallafall måste jag det.

Jo! När jag var i ullared för några veckor sen köpte jag en spikmatta! Egentligen ingen baktanke med det från början. Jag har bara länge velat ha en så man kan testa hur det känns men aldrig fått tummarna loss att göra de. Men den där underbara spikmattan har gjort underverk och näst inpå min bästa vän:P haha!! :D Det är nästan som ett smått beroende.. Man blir sjukt avslappnad och till sist måste man släppa alla tankarna i skallen o bara slappna av. När jag nästa håller på att somna tar jag bort den och sen är det nästan så att jag glömmer bort att jag lagt mej på min huvudkudde:P Så vill jag ha de! :P haha!





♦ Joey










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0