Nu går allting undan!

Tiden bara flyger bokstavligen förbi! Jag hinner inte med! Idag går jag in på mitt sista jobbepass. Nästa gång jag sen ska jobba är i USA :) 

Kan iallfall med ett leende säga att allting med mina vaccinationer äntligen är löst! :D Alla papper befann sej i Kristianstad:) Och hon jag pratade med var väldigt snäll och hjälpte mej så gott hon kunde! Kommer ett brev hem antingen imorrn el på torsdag - en stor börda har släppt från mina axlar! :P

Idag begav jag mej även ut och köpte lite presenter till min kära värdfamilj:) Men jag ska inte säga vad det blev utan faktiskt lägga in lite bilder på allting imorrn! Och kanske ger jag någon där ute lite insperation:) tycker faktiskt att min blogg ser lite boring ut med nästan inga inlagda bilder, och dom som är där är rätt lama:P Men jag LOVAR det kommer bli bättre! Så håll ut mina läsare, håll ut:)

Har ca 1 och en halv vecka kvar i Sverige. Och den tiden kommer bli intensiv! På lördag ska jag ha en liten fest i hässleholm faktiskt. Ska bli kul! :) Men har inte sagt att det är en avskedsfest! Det ska mer vara en vanlig fest. Har istället en avskedsmiddag nästa helg. Denna helgen ska allting bara vara kul! Förhoppningsvis inga avskedstårar:D

Ha det bäst allihopa! :)
♦ Joey

Kommentarer
Postat av: Marie

What, hässleholm? :) Bor du i närheten, jag går i skola där faktiskt! :D

2010-04-20 @ 22:17:29
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Marie

ja, jag bor egentligen i osby , som ligger ca 3 mil utanför :) Ja men det hade det verkligen! :D Låter som en bra idé, japp jag kommer ju till Boston den 16 augusti! ;) Men addaa gärna min msn, om du vill - [email protected] så kan vi snacka där :D

2010-04-20 @ 23:49:53
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Frida

svar; Jag är redan i USA. I NJ och har bara 45 min med buss till NYC. Packa inte för mycket grejer och räkna med värme. Härom veckan hade vi 33C varmt...

2010-04-21 @ 19:09:21
URL: http://daggny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0