Klockan går.

Igår var det exakt 1 månad kvar tills jag åker till USA :D Tiden bara rinner iväg. Jag hinner ju inte med!! :P Tyckte precis det var jul. Men snart är jag alltså i de stora landet o det var länge sen jag längtade efter något såhär mkt :D

På tisdag ska jag göra min hälsoundersökning. Jag vet att det inte är någon big deal men jag har aldrig gillat sjukhus, vårdcentraler o grejer. Så det gör att jag faktiskt är lite nervös. Alltid rädd att det ska dyka upp något. Min nervositet gör det aldrig lätt för mej heller. Varje gång jag ska ta blodtrycket är det altid för högt eftersom jag är så uppspelt. har hänt gaaanska många gånger att jag fått "vilat" typ 10 min för att sen ta om de. Och då är det alltid bra:P haha! Varför gör man så? :P Man kanske bode gå i för att vara lite lugn denna gången så kommer allting säkert gå vägen:)

Återkommer om hur det gått på undersökningen:)

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0