Hoppas!

Har fått reda på vilka som ska åka samtidigt som mig till skolan från Sverige! :) Det är sammanlagt 7 st, om man räknar in mej själv :) Till o med en kille som ska med i vårat lass:) Blev SJUKT glad när en av tjejerna skulle åka från Katrup hon med.. MEN! Den lyckan varade inte länge.. Hon åker 2 timmar innan mej.. O sen ska även hon mellanlanda i Franfurt.. Jag är alltså the one and only som ska mellanlanda i London! Jag blir orolig o undrar om det blivit något fel. Trots att jag har ringt CC o hört efter.

Men idag ska både jag och den andra tjejen ringa till CC igen o höra om vi inte kan hamna på samma plan:P Tror ni att det kommer gå? Jag tvivlar på det. Men vi hoppas :D :D

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0