Hej då, hej dåna?

Jag har redan tröttnat på att behöva säga hej då till alla.. Nu är det ständigt folk man säger det till. Men ändå hade jag föreställt mej att jag skulle böla efter varje gång man sagt det, men det har jag inte gjort.. inte en enda gång. Jag tror att jag är ganska så mkt ute och cyklar för tillfället. Jag måste intala mej själv att jag SKA åka iväg på måndag. Och det dröjer ett år tills jag kommer hem nästa gång! Annars finns risk för att jag får värsta panikattacken på flygplanet när jag inser vad jag gett mej in på:P

Men alla hej dåna stör jag mej på! Det är ju inte som ett  riktigt hej då. Man kommer ju hem igen. Man försvinner ju inte ut i ingenting och aldrig kollar sej över axlen. Så nu har ju uppfunnit att jag ska inte säga just hej då till folk, utan bara vi ses! på återseende! vad som helst!:P hej då låter så deppigt!

Hej då hej då hej då, undra hur många hej då det blev i detta inlägget?? :P upprepning, det gillar vi, det sitter säkert någon och stör sej på de. Så vi skriver det igen, Hej då:P

Iallfall så hade jag en dålig dag igår. Fick reda på att en telenor gubbe har lurat mej! Så nu får jag inte den mobilen jag vill ha, och inte blir min telefonräkning så billig som jag trott! Sen ringde jag till CC och fick reda på svart på vitt, att jag kommer åka helt själv till NY. Hade mina aningar om det iomed att flygbiljetten är så billig, men nog blev man besiken och arg när man fick reda på det. Men det ska jag nog klara av, bara jag inte virar bort mej i London:P

Till något som gjort mej glad! Träffade min farmor igår! Sov över där. Älskade farmor! Hon ville skämma bort mej lite innan jag åkte. O henne kommer jag sakna. Men vi ska köra på det gamla traditionella sättet för att hålla kontakten - brevväxla och något telefonsamtal då och då. Data är ju inte riktigt hennes grej:P

På söndag ska jag även träffa en tjej som ska vara på skolan samtidigt som jag;) Vi ska ta en fika och stilla vår nervositet tsm. Vi fick ju inte åka samma flyg, så fick det bli en fika så vi kan snacka genom en del:) Känns bra och ska bli sjukt kul att träffa henne:)

Hej då ;)

♦ Joey


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Jag har en fråga om ambassaden och tänkte att eftersom du har varit där så kanske du vet!

Kuvertet man ska ta med är det ett vanligt A3 kuvert eller är det något speciellt som man köper på posten? Och sen läste jag att man skulle sätta på frimärken med ett värde av 65 kr, ska man göra det? Hur gjorde du?

Vore snällt om du svarar men förstår om du har fullt upp!

MVH//Emma

2010-04-28 @ 15:24:58
Postat av: Elin ♫ ☮

hej, hittade du blogg på "Aupair-kursinernas" blogg :) Jag har också tänkt att åka som aupair och skulle vilja få kontakt med några andra, det är trevligt :D Vart är det du ska åka? :)

2010-04-30 @ 12:15:27
URL: http://elinwallstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0