Fattar inte!

Jag kan inte få in i min hjärna att vid denna tidpunkten nästa vecka kommer jag vara i full gång med att packa o grejer! Och att jag om en vecka o en dag kommer vara I NY och I USA!! Det går inte in. Allt känns så overkligt! jag kommer åka till ett land som jag aldrig varit i innan, jag känner ingen, ingen känner mej och bo där i ett helt år! Jag kommer inte se Sverige på över ett år! haha alltså det är SJUKT sjukt SJUKT!! :P Förlåt för mitt kanske rätt flummiga inlägg:P Men det finns lixom inga vettiga ord som jag varken kan säga el skriva.

Har iallfall läget under kontroll. Internationella körkortet är ivägskickat och jag väntar på att det ska komma hem till mej igen. Läkarundersökningen är ÄNTLIGEN helt färdig!! Även den har jag lagt i brevlådan! Försäkringskortet har kommit hem till mej! Jag har lite saker kvar att inhandla, men jag vet nästan exakt vad det är.

Måste växla pengar, men det är rätt svårt att veta hur mkt. Man har hört så olika. Men även det löser sej:) En sak som jag kanske inte har helt under kontroll är min packning.. Kanske det viktigaste!:P Men jag är helt out på den fronten! Har ju en ide i mitt huvud om vad jag vill ha med o så, men tror jag får utesluta minst hälften för att få plats:P Jag menar hur ska man packa inför ett år? Det är ju en ganska svår sak kan jag ju tycka:P

haha ja än en gång ber jag om ursäkt om ni tycker detta är det sämsta inlägget ni någonsin sätt, men jag kände att jag var tvungen att skriva något. Något är väl kanske bättre än inget? :P

♦ Joey

Kommentarer
Postat av: Jessica

Absolut! Är alltid roligt med uppdateringar! :D Ska bli väldigt spännande att läsa om ditt år i USA! Lycka till med allt! :)

2010-04-27 @ 23:18:52
URL: http://alittletime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0