En tanke

Jag vill verkligen visa mitt medlidande med alla dom Au Pairer (och allt annat folk för den delen!) som ska resa till USA idag! Jag hoppas dom kommer iväg dom stackarna! Jag vet själv hur jag hade varit om jag inte vetat om jag kunnat åka iväg el ej!! Måste vara skitjobbigt!! Men som sagt så hoppas jag dom kommer iväg:) För min egen del hoppas jag att allting med Island och den där askan som ställer till problem att det har löst sej tills jag ska åka.. Det är förresten bara 2 veckor kvar nu!!! :D :D :D :D LÄNGTAR!! När jag väl kommit iväg lovar jag att uppdateringen här ska bli bättre! :)

För att återgå till att skriva om något helt annat! Mina vaccinationspapper från skoltiden verkar ha sprungit bort!! Jag får lite smått panik för detta! Har väntat i ca 2 veckor på att Malmös stadsarkiv ska leta fram dom! Jag har pratat i princip med alla på kontoret! Och idag kunde dom konstatera att nä men vi har ju inte dom papperna!! Nu går mina förhoppningar till Kristianstads stadsakriv... Håll tummarna allihopa! För det gör jag....

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0