I'm back!

Men hejsan mina bloggläsare! Nu är jag tillbaka för en liten stund :) Nu bär det av till Mexico och min underbara Leyro så då är det ju inte mer än rätt att jag faktiskt skriver lite här:)
 
Vem sa förresten att man inte kan ta 5 länder på 24 timmar?! ha! Det gjorde jag igår. Sverige-Danmark-Holland-USA-Mexico! Allt gick hyffsat smidigt förutom kanske då jag höll på att missa mitt flyg till San Diego.. Och nä, det var inte mitt fel :P Flyget som skulle ta mig från Amsterdam till Minneapolis var påväg att lyfta för avfärd, helt enligt planerat. Men så helt plötsligt vänder dom och kör tillbaka till gaten. Något var tydligen sönder.. Jag tackar ju gudarna att dom inte hade hunnit lyfta! Men där satt vi i en timme och väntade på att dom skulle fixa allt. Som om 8 och en halv timmes flygresa inte var nog:P Förseningen gjorde att det blev liiiite tajt med mitt flyg i Minneapolis.. Men dom höll flyget kvar bara för mig, inte illa ;)
 
Sen fick jag ju då äntligen träffa Leyro! Ett kärt återseende.. Helt overkligt att jag faktiskt är här! :) Med sig för att hämta upp mig hade hon sin syster Lilly och hennes son Rudolpho! Två figurer som jag skypat med, hört allting om men aldrig träffat:P Vi åkte och käkade och sedan blev det en svång in på Walmart, även det ett kärt återseende! :P Älskade USA..! Sen bar det väg över gränsen och mot Ensenada där Leyro bor. Klockan 10 svensk tid mer än ett dygn efter jag startade resan fick jag äntligen se Leyros ställe :) Bättre sent än aldrig ;)
 
♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0